Drukte bij PostNL
PostNL meldt dat sommige pakketjes momenteel wat langer onderweg zijn. Voor de actuele status van uw bestelling kunt u kijken op deze pagina.
Bestellingen worden verzonden via PostNL. PostNL haalt onze pakketten elke werkdag op in Egmond aan Zee. Voor alle bestellingen geldt: op werkdagen voor 16:00 uur besteld, vandaag verzonden.
Zonder track & trace | Met track & trace | |
Verzendkosten | € 0,00 | € 4,50 |
Volgende dag bezorgd | ≥ 91,0% | ≥ 96,0% |
Track & trace | ||
Aflevergarantie | ||
Bezorgmethode | Indien mogelijk in de brievenbus, anders belt de bezorger aan |
Alles over gratis verzending
Kiest u voor gratis verzending, dan wordt uw bestelling meestal als brievenbuspakket verzonden. Past dat niet, dan verzenden we de bestelling met pakketpost PostNL. Deze verzendmethode is voor u altijd gratis. In ruim 97% van de gevallen wordt een bestelling in Nederland de dag na verzending geleverd. In uitzonderlijke gevallen kan er vertraging ontstaan, die kan oplopen tot 5 werkdagen. We raden daarom aan om een andere verzendmethode te kiezen als u de bestelling met spoed nodig heeft.
Alles over brievenbuspakje+
Kiest u voor een brievenbuspakje+, dan sturen we per e-mail een track & trace code naar u toe waarmee u de status van uw pakket kunt zien. Toch hoeft u niet thuis te zijn om het pakket in ontvangst te nemen, want het wordt in de brievenbus bezorgd. Meer dan 99,5% van de brievenbuspakketten met track & trace worden de volgende dag bezorgd. Deze optie is alleen beschikbaar in Nederland en kost € 4,50.
Alles over pakketpost
We werken samen met PostNL om uw pakket zo spoedig mogelijk af te leveren. Bestellingen worden bezorgd van dinsdag tot en met zaterdag. U kunt kiezen tussen een verzending met of zonder track & trace.
Voor alle bestellingen geldt: op werkdagen voor 16:00 uur besteld, vandaag verzonden.
Bestellingen worden verzonden vanuit ons eigen magazijn in Nederland.
Pakketpost | |
Verzendkosten
De verzendkosten voor pakketpost zijn afhankelijk van het gewicht. U ziet het bedrag voordat u gaat afrekenen.
|
€ 2,50 tot € 8,50 (afhankelijk van gewicht) Gratis vanaf € 50,- |
Levertijd ±
Bestellingen worden op werkdagen verzonden om 16:00 uur. Levertijd gaat in vanaf het verzendmoment en is slechts een indicatie.
|
1-5 werkdagen |
Track & trace
Met track & trace kunt u de laatste status van uw pakket zien via de website van PostNL en de PostNL app. U krijgt daarover een e-mail.
|
|
Bezorgmethode
Als de bezorger bij u aanbelt en u bent niet thuis, dan probeert de bezorger het pakket af te geven bij de buren. Lukt dat niet, dan komen ze de volgende dag opnieuw bij u langs.
|
Indien mogelijk in de brievenbus, anders belt de bezorger aan |
Alles over pakketpost
Op onderstaande feestdagen zijn wij gesloten. Bestellingen die op deze dagen worden geplaatst, worden de volgende werkdag ingepakt en verzonden.
Als u een verkeerd adres invult bij het afrekenen, kunt u dit gratis laten corrigeren totdat de bestelling verzonden is. Neem daarvoor contact op met de klantenservice. Als de bestelling al verzonden is naar het verkeerde adres, dan kunnen wij uw bestelling alleen opnieuw versturen wanneer PostNL het pakket naar ons retourneert. In dat geval rekenen wij extra verzendkosten, omdat het pakket opnieuw verzonden moet worden. Reken bij briefpostzendingen op zo'n 2 tot 3 euro. Bij pakketpost kost dit € 14,20.
Bij ons hoeft u niet bang te zijn dat uw bestelling niet geleverd kan worden, want u kunt uw bestelling alleen afronden als de producten in uw winkelwagen op voorraad zijn. Als een product tijdelijk is uitverkocht, dan kunt u het vrijblijvend reserveren door uw e-mailadres op te geven.
Bent u niet thuis wanneer de pakketbezorger langskomt? Dan probeert de bezorger uw bestelling af te geven bij de buren. Als dat niet lukt, dan komt de bezorger de volgende bezorgdag opnieuw aan de deur. Lukt bezorgen dan nog niet, dan wordt uw pakket de volgende dag naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht. U krijgt in dat geval een briefje in de bus met het adres van het PostNL-punt. Het pakket blijft daar 5 dagen liggen. Wanneer u niet wilt dat de bestelling bij de buren wordt afgeleverd kunt u dit vermelden bij het afrekenen.
Een bestelling bij ons magazijn afhalen is niet mogelijk. Uw pakket kan wel naar een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt gebracht worden. Neem contact op met de klantenservice als u uw pakket naar een afhaalpunt in de buurt wilt laten sturen.